kolmapäev, 28. mai 2014

Äiksega rahevalang.


25. mail tuli üle Tallinna mõnus äike! Kolises, mürises, sähvatas ja saatis taevast alla vaaludena paksu vihma ja rahet :D
Hakkasin enne äikest liikuma sihtpunkti ja lootsin, et jõuan enne äikest ikka ehk kohale aga.... Just natuke enne kohale jõudmist hakkasid suured piisad alla tulema ja iga hetkega see ainult suurenes ja suurenes.... Õnneks jõudsin just õigel ajal sihtpunkti  ja varju alla, kui hakkas krõbisedes ja kolisedes rahet sadama vihmaga läbisegi. Kärmelt kaamera kotist välja ja kohe käest filmima. Ei olnud mul aega seal mingit statiivi paika panna :D See kolin mida rahe ja vihm korraldasid oli ikka nii suur, et mu kõrval olevaid pereliikmeid, kes asusid minust vast nii meeter poolteist eemal ma lihtsalt ei kuulnud neid ja nad pidid pmst karjuma üle sellest mürinast :D
Siit tuleb see video ja ma soovitan enne video käivitamist kontrollida oma kõlarite valjudustase üle, et see võimalikult vaikse peal oleks, muidu saate paraja ehmatuse osaliseks :D Juba mõned inimesed olen sellega suutnud kogemata ära ehmatada :P :D



Mõned taeva pildid peale äikest ka.
Äikesepilv taandumas      

See vihm tegi ikka nii palju kurja, et ta peksis õunapuudelt peaaegu enamuse õitest maha ja ühelt ilusalt valgete õitega põõsalt samuti. Sellest viimasest on päris hea enne ja pärast pilt näidata. Üks, mis on eelmisel päeval tehtud ja teine mis peale seda metsikut rahe ja vihma madinat.

Eelmisel päeval tehtud pilt   Järgmisel päeval, peale äikest tehtud pilt.
Näeb teine päris rääbakas välja, peaks mainima....


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar