laupäev, 21. märts 2015

Ohh, need virmalised! :D


17.03. 2015 õhtul läks nii mõnelgi virmaliste hullul sebimiseks, sest näidud oli kuratlikult head, liigagi head, et tõsi olla. Vaatasin ja mõtlesin endamisi, et "noo kas tõesti saab see ilmsiks, et 2 aasta tagune trall kordub, ainult, et veelgi võimsamalt??!!!", ütleme nii, et see tundus liiga ilus ja liiga hea, et tõsi olla aga..... nii see oli :D
Ma pole elus ees veel sedavõrd võimast mängu näinud, kui oli tol ööl! Seda ei räägi mitte ainult ma ise, vaid ka väga paljud teisedki, kes seda värvide virr-varri jälgisid :) Mul pole aimugi, miks pagan, ma võtsin ette pannkookide tegemise..... Võimalik, et see tundus tol hetkel üks hea rahustav tegevus olema, sest ärevus, ütleme nii, tahtis ära tappa :D Ise sisimas teadsin, et tuleks juba päikese loojanguks platsis olla, sest muidu jääb poolest ilma.... Sedasi küpsetades mõtlesin, et kuhu siirduda... Kas Linnahalli katusele või Piritale või Stromkale või ..... Otsustasin lõpuks, et Piritale minna, sest sinna tundus lihtsam ühistrantspordiga ligi saada :) Kohale jõudes Pirita promenaadile (see oli kuskil kella 20 aegu) teritasin silmi ja imestasin, et "aga kus need virmalised siis on, mida pidi juba näha olema???!!!". Tõstsin pea kuklasse ja vaatasin üles, suu tõmbas kõveraks, sest nägin valgeid pilvekesi taevas "oooo eeeeeeiiiiii, mitte ainult pilved!!!! See veel puudus, et nüüd läheb taevas pilve ka veel....." Jälgisin veel väheke ja siis hakkas asi kuidagi imelik tunduma..... Need pilved nimelt liikusid kuidagi väga imelikult ja üldsegi mitte väga pilvede moodi vaid pigem..... Keerasin kähku kolmjala püsti ja kaamera otsa -  oli vaja kiirelt kinnitust saada, sest kui need on need mida ma mõtlesin, siis ei ole ju aega raisata! Paar proovi pilti siit ja sealt poolt ja ma hüppasin rõõmust! Noh, sisemiselt, sest inimesed liikusid Pirita promenaadil ringi ja ei tahtnud väga veider tunduda teistele :D Ja ütlesin vaikselt "JESSSS!" :D Kaadrist vaatas mulle vastu valgete pilvede asemel hoopis rohelised virmalised :D Mina lootsin, et ma näen palja silmaga rohelist, nagu 2 aastat tagasi aga võta näpust, see roheline paistis mulle valgena :) Kindlasti mängis kõvasti rolli ka see, et promenaadil olevad valgustid segasid tugevasti ära ja pistsid osad värvid nahka ja hajutasid värve, sellest tulenevalt mul nii tugevat ja selgete piirjoontega mängu pildile ei õnnestunudki saada ja on selline pehmema olemusega aga - on OLEMAS! :D Pildistades oli raske ka ühte kohta pikalt pildistada, sest mäng käis otse peakohal ka! Tundsin, kuidas oleks mingit üüratut lainurka tarvis või mega ulatusega kalasilma, et saaks kogu võimsa mängu peale püüda, ilma sahmimata siia ja sinna oma toruga :D Kohati tekkis aastavahetuse tunne, kui rakkette lastakse igast nurgast ja ei tea, kus parasjagu see kõige ägedam ja ilusam ilutulestik tuleb, mida pildistada :D
Teine kord ma aga Piritale ei roni, sest sealne valgusreostus on liiga võimas.
Kui olin juba mõned tunnid Prital olnud, pakkisin kompsud kokku ja liikusin koju aga mitte tuppa, vaid läksin otsemat teed aeda ja lõin seal kaadervärgi taas püsti ja lasin kuni kella 12-ni välja. Siis aga tuli tuppa minna sooja, sest ma ei tundud enam oma varbaid :D Sellega mu pildistamine lõppes, sest uni hakkas maha murdma, mis teha, kui pole ööinimene :D :P
Aga nüüd piltide ja video juurde (selle viimase leiate postituse lõpust :)

                                                                             

Väike aga minu kõige esimene timelapse virmalistest koos muusikaga :) (Vabandan kaadrite hüplemise pärast video alguses. Tingitud on see erineva pikkusega ja vahega tehtud piltide kokku panekul, see tekitab sellise hüpleva oleku)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar