laupäev, 20. juuni 2015

Lummav õhtutaevas


Eile (19.06.2015) õhtul oli mida vaadata taevas! Päev läbi oli sadanud aga õhtuks jäi vihm järgi ja päike puges pilve tagant välja :) Ka vikerkaar leidis aega tervitama tulla. Vaatasime lapsega aknast välja, et jube kole must pilv ühel pool ja teiselt poolt paistis päike pilve peale ja maalis selle muidugi veel mustemaks :D Hetke pärast hakkas vihma sadama  ja oli väga soodne aeg vikerkaare tekkimiseks. Ühtäkki silmasin tumeda pilve all servas roosakat värvi, mida seal enne polnud... Küsisin lapselt ka, et kas tema ka näeb? Ta vahtis jumal teab kuhu (noo silmadest oli näha, et ta ei saanud aru kuhu tuleb vaadata, kuigi ma näitasin ja seletasin talle :D ) ja teatas, et ei näe küll midagi :D Mul hing ei andnud asu ja võtsin fotoka, et pilti teha sellest pilve alumisest äärest. Kui aga aknale tagasi jõudsin, silmasin seal juba teisi värve ka ja oligi selge, et see roosakas värvus kuulus vikerkaare ülemisele punasele toonile :D
Hiljem moodustusid taevasse ägedad kuhilad mille ühes otsas esines ka tipploori! Selline mõnus pehme, otsekui siidine kate pilve peal loorina :) Üks mu lemmik pilvedest paljude seas. Tipploor muutus üsna kiiresti ja hea oli, et õigel ajal seda märkasin, muidu oleksin sellest ilma jäänud! Ma olen selle nägemist ja jäädvustamist kaua oodanud ja lõpuks see mul ka õnnestus! :D See pole küll mul esimene kord seda näha ja pildistada (esimene kord sai jäädvustatud telefoniga aga selle kvaliteet andis kõvasti soovida ja ega sealt suurt midagi näha sedasi ei jäänudki. Nüüd aga on olemas üsna korralikud pildid sellest nähtusest :)
Päikeseloojudes lõi taevas õhetama nii mõnusalt :)

                                    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar