teisipäev, 1. september 2015

Lõuna-Eesti reisu taevamängud


Minnes lõunasse, avanes selline vaade auto aknast mulle :)

                           

Kohale jõudes sai kohe esimene öö ära kasutatud ja augustikuist imelist tähistaevast pildistatud. See oli mul hea otsus, sest järgnevad ööd olid pilves ja poleks saanud neid tähti kinni püüda :) Eesmärgiks oli proovida tabada oma kaameraga linnutee ja selle jupi ma endale ka kuidagi kaadrisse sain :P
Eriti tore avastus oli see, et mul jäi statiiv maha ja mul tuli pilkases pimeduses haarata esimene kätte juhtuv asi ja selleks osutus pesukauss :D Keerasin selle tagurpidi ja asetasin kaamera selle peale ja kuidagi ajas asja isegi ära :)

                     

Reisul külastasime ka Rõuge Suurjärve. Lapsed nii tahtsid ujuma minna aga tulemus oli see, et .... vesi oli ikka kohe täitsa külm ja kogu ujumine piirduski vaid jalgupidi vees olemisega :D Ma kasutasin selle aja ära pildistamise peale :)

                  

Üks loojang ja peaaegu täiskuu jäid ka pildile. Kuu oli imeliselt kaunis oranzikas-kollane ja uduvinesse mähkunud.

         

Oi ja mis trall meil tagasi sõidul Tallinna ootas....! Äike siin ja äike seal! Taevas potisinine ja kuldsed põllud, vihm, mis trummeldas vastu autot suurte piiskadega, nii, et nähtavust õieti polnudki olla :D Fantastilised pilved vaatasid vastu ja ma muutkui klõpsisin, et neid jäädvustada.

                                                                                                                                                                                                                           

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar