pühapäev, 27. detsember 2015

Tormine meri loojanguga.


Täna oli imeline ilm väljas (enamasti aknast vaadates :D), hommikul oli taevas täiesti selge kuskil nii 8 ajal. Tunni ajaga suutis taevas pilve tutsakaid täis minna ja päike kumas nende vahelt kelmikalt välja. Kuna ilm oli ilus ja ikkagi päikseline, siis otsustasin, et lähen täna muulile loojangut ja laineid püüdma. Neid pilte mul veel polnud ja ma tahtsin neid ka saada endale. Ideaalis tahtsin saada kulset vett loojuva päikese taustal aga.... üks jama teise otsa. Alguses ei saanud kodust välja, kass risti põiki ukse ees ja lõi hädakisa, et miks ma JÄLLE ta koju jäta ilma endata :D Siis sai oodata nii trolli, trammi ja bussi  (hästi tore oli see, et tramm jäi kadriorgu täna seisma nagu kiuste, ma oleksin jõudnud muidu ilusti normaalsel ajal bussile, sellest tulenevalt sain sirka 10 min lihtsalt oodata). Täpselt enne bussi tulekut jõudsin juba mõelda, et "ahh lähen koju ära.... selleks ajaks, kui bussiga sihtpunkti jõuan on juba ammu kogu ilu lännu!" aga noh, kuna buss tuli siis läksin ikkagi peale ja sõitsin kohale. Hullumaja, mis tuul muulil oli! See oli palju tugevam, kui eelmise tormi ajal! Mul sai veel keset filmimist osaks üks õnnelik õnnetus, mida olin sisimas kartnud.... Nimelt tahtis tuul viia mu kaamera koos statiiviga vette, seda isegi üle mu ette pandud jala. Lihtsalt võttis korraga tiivad selga ja pani ajama, killadi-kolladi muuli kividest kallaku pealt alla vee poole. Minus tärkas Paanika Jaanika! Jõudsin mõelda, et: "EI MITTE AINULT VETTE!!!!" ja hirmuga mõtlesin ka seda, et "PALUN ÄRA MINE POOLEKS!" selle all mõtlesin siis objektiiivi eest ära murdumist aga  kogu krempel jäi seisma poolel kallaku pervel vee poole.... lippasin kähku järgi, et ennetada tuulega vette kandumist, sest seda poleks kohe kindlasti tarvis olnud! Oma tavaar käes, oli teine takistus - tugev tuuli oli täpselt vastu ja tahtis vägisi seal munakivikallaku peal jalgealust ära viia ja mind koos oma varustusega külma merevette saata ujuma. Mina aga polnud sellest eriti huvitatud ja proovisin vastu võidelda mind alla poole suruvale tuulele. Lõpuks, kui kuivalt üles sain, panin oma kaamera paika tagasi, mõeldes, et "ei tea kas töötab ka veel...", ekraan oli ühtlaselt valge ja see lisas kogu õnnetusele veel vürtsi juurde :D Õnneks aga töötas ja filmis vapralt edasi terve selle aja :D  Et selline väike vürtsikas elamus tänasesse tuulisesse aga päikselisse ilma :P

                                                                                                      

Ja video ka tänasest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar