kolmapäev, 22. oktoober 2014

Midagi hõrgutavat!


Mul avanes võimalus käia nv ühes hubases kohvik-restoranis isuäratavaid roogasid pildistamas. Ma võin julgelt öelda, et üks mu unistusi oli pildistada roogasid kuskil kohvikus vms söögi kohas. Mind huvitas, et mis moodi see pildistamine siis õigupoolest on....? Ma pole kordagi sedasi pildistanud kuskil. Oma kodus ja külas olles küll teinud pilte söögist aga see on siiski midagi muud, kui kuskil kohvikus neid isuäratavaid toite üles pildistada :) Mõnusas õhkkonnas ja meeldivates toidulõhnades oli väga nauditav oma tööd teha! :)
Igatahes tegu on siis Laagri piiril asuva väikese ja hubase kohvik-restoraan Tipo'ga. Kes seal veel käinud pole, siis minge ja käige, kes saavad minna. Mõnus koht, kus einestada või miks ka mitte mõnd tähtpäeva tähistada. Tol päeval, kui seal pildistasin, seatigi peagi algavaks sünnipäevaks restoranisaali osa valmis. Sellest on ka mul mõned klõpsud tehtud.
Kuid nüüd aitab jutust ja laske silmadel "süüa" neid hõrgutisi ja kes päriselt tahab, minge aga kohale sinna, sest oma silm ja maitsmismeeled on kuningad! :)

                                                                                                   
Suured tänud selle toreda võimaluse eest, Tipo peakoka ja omanikule Kristjan Koosma'le.
Kohvik Tipo koduleht.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar