laupäev, 18. oktoober 2014

Sügisene aed ja taevas


Hilissügis hakkab vaikselt ligi hiilima. Aina tihemini on hommikul maa justkui pärlsuhkruga üle puistatud. Murulibled ja maha langenud lehed on servadest mõnusalt jääkristalle täis tipitud. Eriti kaunid on nad hommikuste päikesekiirtega, löövad kenasti sädelema :)  Neist mul küll pilte pole hetkel pakkuda aga muudest lilledest, loomadest ja taevast on mul pilte näidata.

                                                                                       
Viimaste öiste pilve piltidega läksin tegelikult jahtima virmalisi aga nagu mul viimasel ajal trendiks on, et mina neid ei näe, siis nii ka seekord - jäid mul kaamera ette vaid pilvekesed aga põnev ikkagi, et mis moodi see öine taevas paistab :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar