reede, 22. jaanuar 2016

Lumehelbed ja jäätunud mullid.


Täna oli hea päev taas sammud õue seda fotokaga. Päike piilus pilvede vahelt ja pani lume kaunilt särama :) Algatuseks pildistasin lumehelbeid taas...
                                       

Ja siis korraga mõtlesin, et "oot, mul ju mullitaja ka olemas ja tänane päev on selle projektiks ju lausa loodud!". Käisin kiirelt korra toas ja haarasin mullitaja endaga ühes ja hops õue tagasi, mullitama. Hea tunne sees, et "täna võiks midagi head ehk saada" asusin puhuma mulle :D  Tegelikult ainus lootus oli see, et mõni mullike jääks pidama lumele ja külmuks ära nii, et tekiks mulli pinnale jäälillekesed :) Aga see, mille osaks ma tegelikult sattusin, ei osanud ma lootagi.... Nimelt on mu mullikestel peal vahvad kujutised, hundid/ koerad, linnud..... vb veel midagi aga esmapilgul ei oska neid näha seal :)
                                                  

Ja päevalõpetuseks näitas peaaegu täiskuu end pilvemägede kohal :)
      

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar