kolmapäev, 20. jaanuar 2016

Talve lilled!


 Kevadel on lilled, suvel on lilled, sügisel on ka veel lilli mis õitsevad aga talvel....? Jah toas on küll! Ütlevad enamus aga neid ma ei mõtle üldse :)  Tekib vist väike kohmetus, et kuidas siis talvel ka lilled saavad olla ja õitseda jne? Aga noo on ju! Ühed on need, mis tekivad nt aknaklaasi peale jäälilled.....
                     
Ja teised on need, mis sajavad taevast alla ja kannavad nime - lumehelbed ehk minu keeli - lumelilled :) Miks just lumelilled? Sest nad ju näevad lähedalt välja nagu imekaunid lillekesed ;)
Ma ei mäletagi täpselt millal ma hakkasin vaatama niisamuti palja silmaga neid kauneid helbeid oma kinnaste ja jope peal, kuhu nad maandusid. Üks ilusam, kui teine, unusta või üle tee minna! :D  Nad lihtsalt on nii lummavalt kaunid minu jaoks, et paneb kõik muu unustama. Mingil ajal mitmeid, mitmeid aastaid tagasi näidati ETV pealt lumehelvestest dok. filmi ja ma sain veel rohkem lummatud nende ilust! :D  Täielik müstika, kuidas nad tekivad/ arenevad just sellisteks nagu nad on alla langedes maapinnale... need imeilusad lähivõtted mikro-makropildid neist seal filmis -  ma vahtisin suuammuli seda. See viis taaskord mu mõttele,  kui imeline ikka loodus on ja tõdesin, kui tore on, et meil on talvel antud ikka seda lumekest ka, mis katab maa oma valge pehme vaibaga :) Minu unistuseks sai, samamoodi seda lumehelveste ilu jäädvustada, nii lähedalt, kui võimalik! Võin vist öelda, et see unistus on mul vast täitunud :)
Täna oli nende  lumelillede pildistamiseks lausa ideaalne ilm, ei liiga külm ega ka tuult eriti polnud. Nii ma siis klõpsisin neid helbeid 3 tundi jutti väljas :D Ja tänane tulemus on siin ;)
                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar