esmaspäev, 2. mai 2022

Ameerika autode hooaja avamine.

 

Eile (01.05.) avanes võimalus käia USA autosid kaemas Lennusadamas. Väheke kõle tuul küll oli aga silmailu mida nautida, kaalus selle kõleduse kõvasti üle😇😍
Ma ei tea miks aga ma millegi pärast otsustasin, et ma ei hakka sinna fotoaparaati kaasa võtma, mis oli ilmselgelt väga vale otsus... Ja nii ma need autod pidingi telefoniga purki püüdma. Õnneks nähtut, suudab mu telefon üsna ok kvaliteediga edasi anda 👌 Niiet ülevaate olnust saab siiski ära kätte (kuigi mainima pean, et kohal oli kõvasti ägedam olla seal autode vahel 😊).

                                                                                                                                                                              

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar