pühapäev, 19. september 2021

Seenekasvatus - Kollane austerservik

 

Kellele seened meeldivad? Mulle!!! 😁 Ja eriti äge on jälgida, kuidas seened kasvavad! 
Ostsin 11.sept huvitava karbikese, milles saepururibad ja need nakatatud kollase austerserviku eostega ja see omakorda kilesse pakendatult plastik karpi. (Tegelt ostsin ühe teise seene veel aga sellest vähe hiljem, kui seal miskit toimuma hakkab 😉)
Mul polnud kohe aega nendega tegelda ja kilest välja võtsin alles 13.sept. Pritsisin seda pealt (tegin seenevihma), et niisutada pinda ja panin läbipaistva plastikkaane peale, milles augud sees, et õhk ringelda saaks ja asi ummuksisse ei jääks. Ja nii olen pea igapäevaselt teinud, et korra päevas niisutan pinnast pritsikaga.
Pikalt polnud miskit ja mõtlesin juba, et vist asi tuksis, kuni täna hommikul (19.sept) avastasin, et 2 suuremat seenenupsu on ööga nina välja pistnud 😲 ja kogu pinnal on pisikesi seenealgeid näha väikeste valgete "pallikeste" moodustistena. Oi, kui rõõmus ma sellise avastuse üle olin! 😁😎 See andis põhjuse fotokas kotist üles otsida ja paremad pildid teha, kui seda võimaldab telefon 😀. Ja ma pole üldse kade teiega jagamast seda toredat avastust 😊
                                 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar